Önéletrajz


"A legjobb tanár éppen az, ki lassanként feleslegessé teszi magát."


George Orwell

EDDIGI MUNKAKÖRÖK

2004 -
Egri Balassi Bálint Általános Iskola

Informatika szakos tanár

2021 - 2023 Igazgatóhelyettes


2019 - 2020
Eszterházy Károly Egyetem
(részmunkaidő)

Tananyagíró

Feladatom a Játék alapú tanulásszervezés (gamification) és a Micro:bit programozás az oktatásban című 30 órás pedagógus továbbképzés tananyagának elkészítése.

2018 - 2020
Eszterházy Károly Egyetem (részmunkaidő)

Képző

Feladatom a Komplex Alapprogramhoz kapcsolódó Digitális alprogrami képzések megtartása, adminisztrálása.

2017 - 2020
Oktatási Hivatal 
(távmunka, részmunkaidő)

Szakmai szakértő

Feladataim az EFOP-3.1.5-16-2016-00001 "A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása" című projektben szakmai szakértői feladatok ellátása.

2002 - 2003
Agria-Piramis Bt.

Programozó

Feladataim a cég számára egy adatbázis-kezelő rendszer és honlapok készítése, irodai feladatok ellátása és a géppark karbantartása.

2001 - 2002
Péter András Gimnázium

Számítástechnika szakos tanár

Feladataim a számítástechnika oktatásán kívül az iskola gépeinek és hálózatának karbantartása, és az iskola honlapjának szerkesztése.

VÉGZETTSÉGEK

2021 - 2022: Szegedi Tudományegyetem
Holland-magyar intézményvezető és középvezető képzés, pedagógus szakvizsgára felkészítő - szakirányú továbbképzés

2015 - 2016: Eszterházy Károly Egyetem
Informatikatanár MA oklevél

2010 - 2012: Eszterházy Károly Főiskola 
Pedagógus szakvizsga infomédia szakterületen

1996 - 2001: Eszterházy Károly Főiskola 
Számítástechnika szakos tanári oklevél

1992 - 1996: Péter András Gimnázium Szeghalom

Érettségi bizonyítvány

ÉRDEKLŐDÉSI KÖR

Mesterséges intelligencia, robotika, programozás, gamification, digitális történetmesélés, olvasás, kirándulás

PUBLIKÁCIÓK

Iskolai eredményesség - Az Egri Balassi Bálint Általános Iskola eredményességének vizsgálata (záródolgozat), Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, 2022.
Játék alapú tanulásszervezés (gamification) [elektronikus tananyag] Eger, Eszterházy Károly Egyetem, 2020.
Micro:bit programozás az oktatásban [elektronikus tananyag] Eger, Eszterházy Károly Egyetem, 2020.
A versenyek szerepe az algoritmikus gondolkodás fejlesztésében, az Országos Méh-Ész Logikai Verseny bemutatása. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 8(2), 219-231. https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/922
Robotópia (projektterv) - DPMK Tudásbázis
https://digitalistemahet.hu/tudasbazis/gyakorlat/robotopia-projektterv?fbclid=IwAR27mlVtyeh7jEzNu0dhchg_BGfvZXr17CX3aS-9BI5qCOSc0udEoX5K6-0
Robottörténetek, avagy mi forog a gépek fogaskerekében? Általános iskolás tanulók benyomásai a technológiai innovációval kapcsolatban In: Lanszki Anita (szerk.) Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban. Eger: Líceum Kiadó, 2017. pp. 263-278.

KONFERENCIA ELŐADÁSOK, WEBINÁRIUMOK

A versenyek szerepe az algoritmikus gondolkodás fejlesztésében, az Országos Méh-Ész Logikai Verseny eddigi hat évének bemutatása, Robotika, kódolás kisgyermekkorban 6., ELTE TÓK Digitális Pedagógiai Tanszék, Budapest, 2023. 04. 14.
RoboSuli - Kalandozások valós és virtuális terekben (nem csak) a Seppo alkalmazás használatával, CodeWeek webinárium, 2020.10.06.
RoboSuli - digitális témahetek az egri Balassiban, Digitális Témahét szakmai műhely, Eger, 2019. 12. 05.
Az Országos Méh-Ész Logikai Verseny, NI Mentor Program Tanévnyitó Konferencia, Debrecen, 2019. 09. 20.
A versenyek szerepe az algoritmikus gondolkodás fejlesztésében, az Országos Méh-Ész Logikai Verseny bemutatása In: Dr. Lénárd András (szerk.) Robotika, kódolás kisgyermekkorban 3., ELTE TÓK Digitális Pedagógiai Tanszék, Budapest, 2019. 04. 05., absztrakt-kötet, pp. 5., ISBN 978-963-9939-99-8

TAGSÁGOK

2023 - Magyar Pedagógiai Társaság
2018 - Neumann János Számítógép-tudományi Társaság, 2024 – Robotika szakosztály alelnöke
2017 - Magyar Digitális Oktatásért Egyesület
2014 - Nemzeti Pedagógus Kar Informatika tagozat
2014 - Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete

JÓ GYAKORLATOK

"Jól csak a szívével lát az ember."
Van Goghizáld magad!
Szeretetfal
Digitális Témahét 2019: Robotópia
Digitális Témahét 2019: Bee the Best
Méh-Ész Logikai Verseny
Menekülés az iskolából
Kódoló kalandok - A kazamaták kincsei
Bee-Bot szakkör óvodásoknak
Robottörténetek
Hősök
Mi újság?
Digitá lis Témahét 2017 "RoboSuli" programsorozata

DIÁKJAIM EREDMÉNYEI

2019: Országos Méh-Ész Logikai Verseny, 3-4. osztályos kategória, II. hely
2018: Országos Méh-Ész Logikai Verseny, 1-2. osztályos kategória, I. hely

2017: DUE Médiahálózat Tehetségkutató Diákmédia Pályázata, 3. helyezés "Az év diáklapja" kategóriában

2015: ISZE "Kód napja" programsorozat keretein belül "A Fény Nemzetközi Évéhez" kapcsolódó országos pályázat, alsó tagozatos kategória I. hely
Megyei középiskolai tanulmányi versenyeken való eredményes szereplés informatika tantárgyban (2018: Neumann János Gimnázium 4. hely, 2017: Szilágyi Erzsébet Gimnázium 10., 11. hely, 2016: Neumann János Gimnázium 2. hely, 2015: Neumann János Gimnázium 8. hely, 2014: Szilágyi Erzsébet Gimnázium 5. hely, Neumann János Gimnázium 6. hely, 2013: Szilágyi Erzsébet Gimnázium 4. hely)


ELISMERÉSEK

2023: Az Egri Tankerületi Központ kiváló pedagógusa
2019: Miniszteri elismerő oklevél kiemelkedő szakmai tevékenységért
2019: EU Code Week Outstanding Leading Teacher
2019: Balassi-díj (az Egri Balassi Bálint Általános Iskola tantestületének elismerése, kiváló szakmai munkáért)
2019: Digitális Témahét "Seppo játékkészítő" és "Kódolj STEM projektet!" különdíjai  
2018: Digitális Pedagógus különdíj

EGYEBEK

2021 - Scientix ambassador
2020 - CleverBooks Ambassador
2020 - Adobe Creative Educator
2019 - National Geographic Certified Educator
2019 - EU Code Week Leading Teacher
2017 - Microsoft Innovatív Pedagógus Szakértő

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el